Wednesday, February 28, 2007

"Zico'yu hemen gönderirdim"


"Zico'yu hemen gönderirdim"

Fenerbahçe Eski Başkanı Ali Şen, DHA'ya özel açıklamalarda bulundu. Şen, Zico'nun bu imkanları hiç bir yerde bulamayacağını kaydederek, "Ben olsam Zico'yu göndermiştim. Rıdvan Dilmen'i takıma getirmiştim" ifadelerini kullandı.

Aziz Yıldırım ve yönetim kurulunun bu kulübe her şeyi verdiğini söyleyen Ali Şen, söyle konuştu: "Dünya'daki en büyük 10 takımda ne varsa, Fenerbahçe'de de var. Zico'da çok büyük hayal kırıklığına uğradım. Zico bu parayı, bu yönetimi hiçbir yerde bulamaz. Ben olsam Zico'yu göndermiştim. Rıdvan Dilmen'i takıma getirmiştim."

Şen, futbolculara da üzüldüğünü belirterek, "Bu verilen imkanları değerlendiremiyorlar. Futbolcular bu kötü gidişe dur diyecek. Ayıp oluyor. Hem taraftarlara, hem de Aziz Yıldırım'a ayıp oluyor. Adam her şeyini verdi kulübe. Her takımda 3-4 tane cazgır futbolcu olmalı. Takıma bazen müdahale edecek. Aziz Yıldırım futbolculara her türlü desteği veriyor. Ben de bu kadar sabır olmazdı" diye konuştu.

No comments: